dilluns, 28 de juny del 2010

"DOBLETE" ALS DOS DIES DELS PIRINEUS

Aquest darrer cap de setmana (26 i 27 de juny) el club XINO XANO va organitzar a Sant Jaume de Frontanyà els DOS DIES DELS PIRINEUS.
Dissabte es disputava la cursa de mitja distància en un terreny de difícil progressió i tècnic i diumenge la de llarga distància (llarga, molt llarga) en un terreny molt tècnic però molt físic on no hi havia la dificultat de penetrabilitat i progressió del dia anterior.
En un ambient molt calurós, tres PIRI-O van afrontar les curses de mitja distància del dissabte. Per una banda l´EDUARD corria la categoria H21B i la cursa li va anar prou bé. No va cometre errors importants però encara li falta molta experiència (sobretot per fer una lectura correcta del mapa). Quan millori en aquest aspecte avançarà moltes posicions doncs físic no ni falta.
D´altra banda la LAURA feia la seva segona cursa en D21B. La dificultat tècnica del terreny li va passar factura doncs en dues hores nomes havia fet 4 de les 16 fites i va optar per la retirada. Es va encallar molt en la segona fita i això, juntament amb la gran calor que feia, la va fer desistir de continuar veient el que li quedava.
I finalment el PERE (jo) corria H45. Després de la 3ª posició a PEGUERA no em podia permetre més errors si vull intentar guanyar la Copa Catalana i vaig sortir fort i sense a penes errors vaig entrar destacat a meta en 1ª posició. El primer objectiu estava assolit. Ara calia rematar la feina el diumenge en llarga distància.
Diumenge més del mateix: gran ambient i molta calor. Per davant una cursa de llarga distància (potser massa llarga) en un terreny bastant diferent al del dia anterior: més obert on la condició física era molt important tot i que era tècnic i on era molt fàcil perdre la referència. Només van córrer l´EDUARD i el PERE. L´Eduard va començar molt bé, però a la fita 12 va tenir una enganxada de 36 minuts i això el va desmotivar molt, i tot i quedar-li només 4-5 fites, va decidir abandonar.
I el Pere va començar molt malament (la segona fita me la vaig passar molt de llarg i vaig haver de recular molt per resituar-me). Mica en mica vaig anar agafant el ritme tot i dubtar en algunes fites (de la 7 a la 8) i en altres vaig optar per assegurar tot i ser conscient que faria més metres i perdria algun minut (de la 9 a la 10 i la tirada llarga de la 11 a la 12). Finalment vaig arribar de nou primer a meta aconseguint el "doblete": dos primers llocs a sumar a la Copa Catalana i la victòria per suma de temps en els DOS DIES DELS PIRINEUS.
Ara la pròxima cursa és a BEGUR on es disputaran dues curses de la Copa Catalana el proper cap de setmana (3 i 4 de Juliol). La Laura i el Pere seran a NORUEGA i no hi podran participar. Esperem un bon paper dels dos PIRI-O, l´Eduard i el Jaume.
Els més petits també tenen el seu lloc a l´orientació

El Pere pinçant la última fita


Els tres PIRI-O a la mitja: Pere, Laura i Eduard

Podium H45

1 comentari: