dimarts, 4 de maig del 2010

PETIT HOMENATJE A L´ADRIÀ


Tràjica notícia en el món de l´orientació catalana. Malauradament diumenge passat (2 de maig del 2010) l´Adrià Triquell ens va deixar. Va ser fent allò que més li agradava i rodejat dels seus.
Personalment el vaig conèixer fa uns anys quan vaig organitzar una cursa popular en BTT a Cabrils. Des d´aquell dia sempre m´ha animat a repetir-la (i pots estar ben segur que ho faré) i cada cop que l´he trobat en una cursa sempre m´ha donat algun consell. Afortunadament per a mí vaig poder compartir a Llers el pòdium amb ell, tot i que ell sempre ha reclamat una categoria acord amb la seva edat. Des del PIRI-O no t´oblidarem mai i esperem, que des d´allà dalt ens orientis com has fet fins ara.


Pòdium de Llers de d45 i h45

L´Adrià era i és un home molt estimat: ens són mostra els diferents missatges de suport i d´estima enviats per tot el món de l´orientació, tant per ell, com per la seva esposa Carme, els seus fills i els seus companys i amics del COC. Per a tots vosaltres, una abraçada.
En el dia d’avui 2 de Maig, l’Adrià Triquell ens ha deixat.
L’Adrià ha mort fent allò que tant li agradava fent una cursa d’orientació a Hostalric.
L’orientació en general i el Club COC en particular, perden un bon corredor i organitzador, però sobretot una gran persona i amic.
L’Adrià ens deixa un record inoblidable a tots aquells que hem tingut la sort de compartir experiències amb ell.
Tant aviat com tinguem noticies de la cerimònia funerària us ho farem saber.

Junta C.O.C.

Benvolguts,
Des del club Esportiu FARRA-O volem espresar-vos el nostre més sincer condol,així com la tristesa que ens provoca la pérdua de l'Adrià.
Passat els moments d'incredulitat i negació del que ha estat un fatal desenllaç volem mostrar-vos el nostre suport i quedem a la vostra disposició pel que us calgui menester.
Així mateix, volem manifestar el nostre més sentit condol i tot el suport a la Carme i als seus fills que estaran passant uns moments molt durs i cruels.
Diuen que en el record està la persistència i serà en el record dels moments bons durant tantes curses i tants viatges a paisatges diferents que recordarem l'Adrià.

CLUB ESPORTIU FARRA-O

Ens cau a prop, i per tant avui érem molts els Aligots que hem anat a córrer a Hostalric i que hem viscut amb angoixa tot el que ha succeït. Costa no parar de donar-hi voltes.
Ens afegim al condol i fem arribar el nostre suport a la Carme i a tota la família.

ALIGOTS

Del tot amoïnat pel que acabo de saber en obrir el correu, sol donar el meu condol i suport a la Carme, els seus fills i familiars, i als companys del COC. Molts moments recordo ara des dels primers, ja fa força anys, en que vàrem començar a caminar junts a l'orientació als tira't de cap de la Molina, per continuar en un munt de curses i de llocs. Aquest bons records que comenta el Pep són els que ens ajuden a intentar superar moments com aquest.
Una abraçada molt forta a tots

Ferran Santoyo Medina

Benvolguts,
Malauradament ahir varem perdre un estimat amic que ha estat entre nosaltres durant molt de temps compartint el nostre esport. Des del club Oros ens afegim al condol i fem arribar el nostre suport a la Carme i a tota la família.

Club Oros

Benvolguts,
La desaparació de l'Adrià, amb qui molts hem tingut l'ocasió de compartir bons moments d'orientació, ens ha sorprès i ens ha colpit a tots. Amb tristesa hem de lamentar fets com aquests, i més quan es produeix fent l'esport que tant ens apassiona.
En nom de tot el club UPC volem amb aquestes ratlles manifestar-vos tot el nostre suport i voldríem que féssiu trasllat d'aquesta manifestació de condol a la resta del club i en particular a la Carme, la Reis i resta de família.
Una forta abraçada,

UPC-Orientació

Benvolgut Adrià,
Des de el senglarOrientació esperem que ens donis la teva força per a tota l'orientació per poder superar aquests moments....
igual que vem aconseguir acabar el Rogainen de L'Espluga, quan vaig tenir uns moments baixos, gracies a la teva força i a la teva il·lusió en el teu projecte competitiu amb l'equip ANEM FENT, segur que ara també ens ajudaràs a tots...
...segur que també ens ajudaràs a acabar un altre dels teus projectes, en el que havies posant uns quants anys de treball i moltes il·lusions, la guia del Parc del Corredor.
...i segur que ens ajudaràs a acompanyar a la Carme, perquè no perdi la il·lusió per tot el que estimeu...
Una abraçada.

senglarOrientació
Ramon Casal


Fa poc que faig orientació, però aviat vaig conèixer a l'Adrià. Vam coincidir i competir amb ell a la categoria H45. M'agradava molt compartir amb ell els comentaris del final de les curses. Era un home de conversa agradable i m'alegrava molt de trobar-lo a les curses.
Poc es pot dir en aquests moments. Les paraules són difícils. El meu més sentit condol a la seva dona, a tota la seva família i tot el seu club.

Ricard Masferrer
UESabadell Orientació

Fa mes d'un any que vaig començar en aquest mon de l'orientació. No vaig arribar a tenir cap conversa amb ell, però el tenía molt vist, es perdia poques curses. El mateix diumenge també vaig estar a Hostalric.
Acabo de llegir el llibre d'en Haruki Murakami, De què parlo quan parlo de córrer. No es d'orientació però en record a l'Adrià:
Els temps, les classificacions, el meu aspecte, el que digui la gent... tot plegat és secundari. Per a un corredor com jo, el més important és creuar la línia d'arribada pel teu propi peu. Donar tot el que tens, aguantar el que hagis d'aguantar i saber que pots estar satisfet. Aprendre les lliçons concretes que t'ensenya cada error i cada èxit. (Encara que no siguin gaire importants, les lliçons sempre han de ser concretes) I, amb el temps, a còpia d'acumular curses, arribar a un lloc que et satisfaci. O, si més no, acostar-te a un lloc que sembli que et pugui satisfer. (Sí, és mes aviat això.)
Si algun día tinc una tomba i pus escollir-ne l'epitafi, m'agradaría que hi gravessin el següent:

Haruki Murakami
(escriptor i corredor)
1949-20**

ALMENYS NO VA CAMINAR MAI
Descansi en pau

L'Adrià,
Seriós a primera vista, però excel.lent persona i millor company per tots els que el coneixíem. Quan el recordo em ve al cap quan jo començava a fer curses d'orientació, fa bastants anys, en una cursa per Collserola, en un d'aquells moments que els corredors ens creuem, cadascun fent el seu circuit, va passar un corredor que tenia pinta de nòrdic... A mesura que anava fent curses vaig acabar coneixent l'Adrià i la Carme. Encara me'n recordo de quan jo feia més voltes que un ventilador per trobar els controls -encara em passa a vegades-, en un trofeu Francesc Mates, categoria no iniciats, que per més que corria em trobava la Carme per tot arreu; el meu fort era el córrer, però la orientació estava força verda. L'Adrià i la Carme van ser alguns dels companys de qui vaig aprendre coses que després m'ajudarien a millorar... Gràcies!
Sempre recordarem l'Adrià.

Lluís Torrents

Realment no ha sigut bonic rebre aquesta malaurada notícia. El més profund condol per la Carme, família, amics i a tota la família de l'orientació.
La gent tan maca com tu sempre tindrà un lloc en el nostre cor.

Montsant

Benvolguts amics,
des del Club Orientaciò El Sarrò tambè volem unir-nos a la resta de clubs darreu de catalunya i donar el nostre condol i suport a tota la familia i amics de l'Adrià.

El Sarrò

Els que avui hem viscut la pèrdua de l'Adrià encara no ens volem adonar del que ha succeït. L'Adrià i la Carme, o amb l'ordre que vulgueu i no pot ser d'altra manera formen part de l'orientació catalana. Tots els que fem aquest esport tenim la sort de que gent tan maca com ells estiguin entre nosaltres. Com veieu estic parlant amb present, perquè els que hem tingut la sort de coneixe'l sabem que, per molt lluny que estiguis Adrià. Sempre estaràs amb nosaltres!!!
El nostre més sincer condol a la família Triquell-Cristòfol

Club esportiu Grions Orientació


El dia a dia que ens porta la cotidianietat, de vegades no ens deixa valorar les coses importants de la vida. Però de cop un succés, ens fa veure que ens cal revisar una mica tot això. Quan una persona com l'Adrià ens deixa, et dones compte que avui et falta alguna cosa; un company, un amic, al que no li has dit prou el que l'aprecies.
Els amics del Badalona Orientació al igual que tots els amics de l'orientació Catalana, avui estem molt tristos i volem acompanyar en aquest moments tan difícils a la família i la resta d'amics més propers.

Badalona Orientació

Benvolguts amics,
des del Club Orientacio Berguedà volem unir-nos a la resta de clubs i donar el nostre condol i suport a tota la familia de l'Adrià, així com a tots els amics del COC, que han hagut de passar per aquesta mala experiència.

La junta del COB

Doncs sí, molt trista i inesperada ha estat la pèrdua de l'Adrià.
Era freqúent trobar-lo en companyia de l'estimada Carme per qualsevol lloc on hi hagués una cursa d'orientació.
El trobarem a faltar.
Des del club Xinoxano també volem expressar la nostra pena i donar molts d'anims a la Carme i a la seva família.

C E Xinoxano-O

L'amic Adrià Triquell, qui fa pocs mesos em va iniciar a l'Orientació i ahir ens va deixar en plena cursa, a Hostalric. El vaig saludar pocs minuts abans de que comencés i em deia que es trobava una mica afectat per unes proves que li havien fet fa uns dies, i que s'agafaria la cursa amb més calma. La Carme l'esperava al polisportiu a 2/4 d'1 aparentment amb tota tranquil·litat. Va morir fent el que més li agradava. Membre del COC, també competia a la Copa Catalana i el circuït Oros d'enguany, a H45 (tot i que ja passava aquesta edat amb escreix).
Va ser l'Adrià qui em va animar a fer orientació a finals del 2009 i a apuntar-me al COC. Li dec molt i seria molt emocionant que la propera cursa de la FCOC es pogués fer amb un braçal negre en senyal de dol. . Crec que tota la família de l'orientació catalana li farà el merescut homenatge en el seu moment, però us encoratjo a fer-li el vostre ja des d'ara. Jo sóc un recent arribat i no puc fer més que agrair-li els seus consells i ànims. M'ha deixat molt aviat, però crec que d'ell he aprés totes les coses positives que em podrà donar aquest esport en els propers anys. Em sap molt de greu per la Carme i pels fills. Tots dos, la Carme i ell, sempre amb l'autocaravana amunt i avall. Havien anat al campionat de S. Santa a Madrid i tant bé que els havia anat tot! Sembla mentida... Descansi en pau.
Us adjunto una foto que li vaig fer a l'Adrià durant la Cursa de Copa Catalana celebrada a Llers, aquest mateix any (14 de març).

David Farell i Garrigós (COC)

L´enterrament tindrà lloc dimecres 5 de maig a les 10.15 al tanatori de Mataró.

El PIRI-O allà hi serem


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada